tisdag 18 augusti 2009

En dag som är lyx för oss!!!

Idag fyller älsklingen år, min fina man!
Den har vi firat BARA vi två:-) Imorse va vi först iväg och fick barnen klippta oc fina inför dagis och skolstart. Efter det lämnade vi av Tim hos mina föräldrar och Vilmer hos svärmor. Vi körde upp i stan, gick en lång runda i MITT tempo, shoppa lite, satt ner länge på Harrys och intog en lunch. Bara att få gå lugnt genom stan, stanna när man vill, kunna titta o pilla i lugn takt inne i butikerna, SITTA ner i lugn o ro, prata ja de e numera en lyx:-) Ikväll har vi varit ute och ätit nere i Lomma hamn på nyöppnade Oliveras www.oliveras.nu KAN VARMT REKOMENDERA den till alla!!!! Guuuuuu så gott!!!!

Kommer leva länge på denna dagen!

De blev ingen bebis idag heller vilket vi e nöjda över, idag va den enda dagen vi inte ville ha bebis. Men efter kl.24 e hon välkommen. Har haft mycket förvärkar idag, men som vanligt när jag kommer hem så lugnar de sig igen. På torsdag e de nytt bm besök och fredag e de dax för tillväxt ul om hon inte tittat ut tills dess...
Idag har jag fått mitt förlossningsbrev utskrivet, så nu ligger de i den röda pärmen somm är nerpackad i väskan. JAG/VI ÄR NU REDO!!!!!!!!!!!!!!! Fattar INTE va hon ska bli där inne för....om hon varit liten o ville växa till sig liten, men så e knappast fallet denna gången så hon akn ju lika väl komma ut till oss nu, vi längtar ju ihjäl oss snart♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Puss puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar