torsdag 20 augusti 2009

v.39+5 ingen bebis....

BM besök idag...lillan har inte gjort entré än. Gått upp 3kg på 2veckor, de e inte kul. Men är i princip endast vatten. NI som sett mina ben o fötter dom senaste dagarna förstår. Jag ahr så ont, så ont, så ont nu i mina fötter så jag skulle kunna gråta. Varje steg ikväll känns som att gå på något som gör ont... De e inte helt kul. Annars såg lillan väldigt långt ner nu och on trodde de skulle dra igång när som. Pga min förlossningsrädsla jag fått denna gången mkt pga att hon e så stor så har jag imorgon tid på UMAS KK för att träffa förlossningsläkare och barnmmorska. Ska bli skönt att få komma in, bli undersökt och få prata. Ett tillväxt ul görs då ev. NU ber jag att de ska dra igång av sig själv inatt. Har haft rätt mycket värkar idag men inget som blivit regelbundet. kan gå på vilket hål som helst...

Bäddade ner mig i sängen 19.45 idag men NOLL krafter kvar och ett par såååååååååååå onda stora svullna vätskefyllda fötter. Tittar på friidotten, dricker vatten, käkar Plopp & banan:-)

Puss o kram!

Hoppas mer än nånsin nu...

1 kommentar:

  1. Det är säkert en punktlig madam som tittar ut på BF, ska du se. Lycka till!!!

    SvaraRadera